هوش مصنوعی و تاثیر آن در طراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از کار ها در حال جمع آوری هستند به دلیل پیشرفت روزافزون فناوری نیاز به کارمند کمتر شده و جای خود را به هوش مصنوعی داده است همچنین بسیاری از این تکنولوژی سو استفاده کرده و بدون دانش فنی شروع به کد نویسی و ساخت اپلیکیشن اندروید می کنن در این مقاله می خواهیم در مورد تاثیرات هوش مصنوعی در زندگی انسان ها و طراحی اپ  صحبت کنم و این که چه مضرات و چه فایده هایی داره.

هوش مصنوعی و تاثیرات آن

هوش مصنوعی و انسان رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند به این صورت که هر چه استفاده از هوش مصنوعی بیشتر می شود تلاش و کار انسان نیز کمتر می شود.هوش مصنوعی در بسیاری از جا ها جایگزین بسیار خوبی برای انسان هاست همانگونه که در اکثر جاها امروزه می بینید هوش مصنوعی می تواند برای شما محتوای متنی تصاویر و حتی فیلم تولید کند شما تنها با نوشتن یک پرامپت ساده البته اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید می توانید در میدجورنی یا بینگ تصاویر بسیار زیبایی خلق کنید.

هوش مصنوعی

آیا هوش مصنوعی باعث کنار رفتن انسان ها می شود؟

پاسخ این سوال را نمی توان بصورت واضح گفت اما چیزی که معلوم است اینه که فناوری های وابسته به کامپیوتر فاقد احساس هستند و اگر این متن توسط هوش مصنوعی نوشته می شد مطمئنن احساسی در آن ایجاد نمی شد و یا بسیاری از موارد را نمی توانست بدرستی پردازش کند البته این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که هوش مصنوعی تازه اول راهه خودشه😊

در طراحی اپلیکیشن اندروید هم به همین صورت هست شاید این فناوری گوشه ای از کار رو گرفته باشه اما زیبا سازی و شخصی سازی ها رو باید انسان انجام بده یا بسیاری از کار های این چنینی.خبر خوب این که ما در تیم اپ پلاس تمامی کار ها رو خودمون انجام میدیم و ناظر اول تا آخر پروژه طراحی شما انسان ها هستن.

همچنین  مقاله مزیت های طراحی اپلیکیشن اندروید رو نیز مطالعه کنید.

چرا طراحی اپلیکیشن اندروید؟|اپ پلاس

 

تا چه حد استفاده از ai برای انسان مفیده؟

در این باره باید بگوییم که این تکنولوژی برخلاف تمام خوبیهای که داره یک سری ضعف هاییی هم داخل خودش داره اونا چی می تونن باشن؟

اول اینکه انسان به مرور زمان کمتر از حافظه خودش استفاده می کنه و وقتی که ما به این سمت حرکت می کنیم احتمال بروز بیماری آلزایمر در ما بسیار زیاده.

مورد دوم اینکه ما تمام علوم رو میاییم به ربات ها یا CHAT gpt می سپریم و خودمون چیز جدیدی یاد نمی گیریم و کشف نمی کنیم پس باعث میشه که نو آوری ها و اختراعات به دست بشر کاهش پیدا کنه هر چند که هوش مصنوعی به احتمال زیاد وظیفه این کار رو بر عهده می گیره.

آیا ربات ها قاتل انسان ها میشه؟

در بسیاری جاها میبینیم یا می خوانیم که در آینده نه چندان دور ممکنه که  ربات هایی که با اون ساخته میشه نسل انسان هارو منقرض کنن و ما رو از چرخه خارج کنن ما به دو صورت می تونیم به این موضوع پاسخ بدیم اول این که با توجه به دین مبین اسلام کسی قیامت رو نمی تونه پیش بینی کنه یعنی چی؟یعنی اینکه اون روز نمیرسه که تمام زمینی ها به دست ربات ها کشته بشن چون اما زمان ظهور می کنه و چند سالی حکومت می کنه .

از نظر علمی احتمالا پایه زیربنا و اساس رو آنقدر محطاطانه درست می کنند که با فشار دادن دکمه ای یا اتفاق افتادن موردی ربات از دسترس خارج می شود.

دیگه بستگی به شما داره که کدوم مورد رو بهش باور و ایمان داشته باشید ولی خوشحال باشید چون احتمال زیاد توی دوره ما این اتفاقات رخ نمیده و ai جایگاه معمولی رو به بالایی خواهد داشت.

 

حالا چه نتیجه ای از این مقاله می تونیم بگیریم؟

با پیشرفت روزافزون فناوری و هوش مصنوعی علوم جدیدی به زودی وارد دنیا میشه که این علوم زندگی انسان رو دگرگون می کنه یعنی دیگه دوره ای که بشینی تو مغازه و جنس بفروشی تموم دیگه خیلی از کار ها بزودی با ربات انجام میده و احتمال این که بزودی طبابت رو هم به هوش مصنوعی بسپرن کم نیست با پرسیدن یه سری سوالات و علائم بصورت خودکار بیماری تشخیص داده میشه و دارو تجویز میشه این تنها نمونه ای از هوش مصنوعی بود که گفتم.

ما در تیم اپ پلاس با استفاده از بروز ترین تکنولوژِ ها و با ایده های خلاق 0 تا 100 طراحی اپلیکیشن شما رو به عهده میگریم با ضمانت و پشتیبانی 6 ماهه رایگان.

 

 

آنچه در این مطلب میخوانید !
بدنبال یک پشتیبانی ممتاز و کارآمد برای اپلیکیشن اندروید خود هستید؟  ما با ارائه خدمات...
خدمت طراحی اپلیکیشن موبایل در سایت اپ پلاس، یک خدمت حرفه ای و کامل برای...
خدمت طراحی اپلیکیشن موبایل در سایت اپ پلاس، یکی از خدمات اصلی و حیاتی این...
امروزه اپلیکیشن‌های موبایل به بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. از خرید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *