1. صفحه اصلی
  2. /
  3. پروژه‌ها
  4. /
  5. طراحی اپلیکیشن فیلمک
اپلیکیشن فیلمک
گالری تصاویر پروژه

طراحی اپلیکیشن فیلمک

اپلیکیشن “فیلمک” یک پلتفرم آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد کارتون‌های زیبا و متنوع را به صورت رایگان و بدون نیاز به اشتراک تماشا کنند. این اپلیکیشن شامل دسته بندی‌های مختلفی از کارتون‌ها می‌باشد.

اولین ویژگی این اپلیکیشن دنیای کارتون‌های سریالی است. شما می‌توانید کارتون‌های محبوب سریالی را در این بخش پیدا کنید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

ویژگی دیگر این اپلیکیشن دنیای کارتون‌های سینمایی است. این بخش شامل کارتون‌هایی است که از فیلم‌های معروف سینمایی برگرفته شده‌اند. شما می‌توانید به این کارتون‌ها دسترسی داشته باشید و لذت ببرید.

دنیای کارتون‌های پسرونه نیز یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن است. این بخش شامل کارتون‌هایی است که بیشتر جذابیت ویژه‌ای برای پسران دارند. شما می‌توانید این کارتون‌ها را در این بخش پیدا کنید و تماشا کنید.

همچنین اپلیکیشن فیلمک دنیای کارتون‌های دخترونه را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این بخش شامل کارتون‌هایی است که بیشتر جذابیت ویژه‌ای برای دختران دارند. شما می‌توانید این کارتون‌ها را در این بخش پیدا کنید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

و در نهایت، اپلیکیشن فیلمک دنیای برنامه‌های کودک را نیز برای شما فراهم می‌کند. این بخش شامل برنامه‌های کودکانه متنوعی است که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

با استفاده از اپلیکیشن فیلمک، شما می‌توانید به راحتی کارتون‌های موردعلاقه خود را پیدا کنید و به آن‌ها لذت ببرید. این اپلیکیشن را می‌توانید روی تلفن همراه خود نصب کنید و در هر زمان و هر مکان از آن استفاده کنید.

اطلاعات پروژه :

کارفرمای محترم:

شخصی

تاریخ شروع:

12 / 7 / 1401

قیمت پروژه:

مدت زمان انجام:

18 روز کاری
تکنولوژی های استفاده شده :
Basic4Android
Sqlite
Java Script
Node Js
Express
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *